Безплатна доставка за поръчки над 200 лв

Политика за връщане и замяна на продукти

Политика за връщане, замяна и възстановяване на суми

Ние от Homesector ценим доверието на своите клиенти и се стремим процесът на връщане, замяна и възстановяване на суми да бъде ясен, лесен и в пълно съответствие със законодателството.

1. Право на отказ и срокове

Съгласно чл. 50 и следващите от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), имате право да се откажете от сключения договор за покупка от разстояние, без да посочвате причина, в срок от 14 календарни дни, считано от датата на получаване на продукта. За да упражните правото си на отказ, е необходимо в посочения срок да ни уведомите писмено чрез имейл на sales@homesector.bg или чрез профила си в онлайн магазина ни.

2. Условия за връщане на продукт

Продуктът трябва да бъде върнат в състоянието, в което е получен – неупотребяван и неизползван, с всички етикети, аксесоари и приложени документи, както и в оригиналната си опаковка, която трябва да бъде неповредена и запазена. Необходимо е да представите касова бележка или друг документ, удостоверяващ покупката. До момента на предаване на върнатата стока на Homesector отговорността за случайно повреждане или загуба е изцяло на клиента.

3. Как да върнете продукт

За връщане влезте в своя акаунт в Homesector.bg и изберете поръчката с продукта, който желаете да върнете. Натиснете бутона „Върни артикул“ и попълнете необходимата информация, включително причина за връщането и снимки, ако е приложимо. След одобрение ще получите имейл с инструкции и етикет за обратна доставка. Ако изпратите продукт без предварително потвърждение от наша страна, връщането няма да бъде прието.

4. Разходи за връщане

Разходите за връщането на стоката са за сметка на клиента, освен в случаите на дефектен или повреден продукт, както и при неправилно изпратена поръчка. Препоръчваме използването на сигурна и проследима куриерска услуга.

5. Възстановяване на суми

След като получим и проверим върнатия артикул, ще Ви уведомим по имейл за статуса на заявката. При одобрение възстановяването се извършва по първоначалния метод на плащане в срок до пет работни дни. Моля, имайте предвид, че банката или кредитната Ви институция може да се нуждае от допълнително време, до десет–петнадесет работни дни, за да обработи превода. Разходите за първоначалната доставка не се възстановяват.

6. Замяна на продукт

Ако желаете замяна за друг размер, цвят или алтернативен продукт, следвайте процедурата за връщане и посочете в заявката, че искате замяна. Замяната се извършва според наличността на продукта.

7. Изключения

Съгласно чл. 57 от ЗЗП и по хигиенни съображения не се приемат за връщане продукти за лична грижа като електрически четки за зъби, зъбни душове, епилатори, тримери, сешоари, преси, маши и други хигиенни уреди, когато са разпечатани или използвани. Не подлежат на връщане също козметика и хигиенни продукти, които са били отворени, продукти с нарушена оригинална опаковка, когато тя е съществена за стойността и автентичността (например аксесоари, луксозни стоки, подаръчни комплекти), продукти, изработени по индивидуална поръчка или персонализирани, нетрайни стоки като храна, цветя или растения, опасни материали, запалими течности или газове, артикули, закупени по време на разпродажби или промоционални кампании, за които изрично е обявено, че не подлежат на връщане, както и подаръчни карти.

8. Повреди и проблеми

Моля, проверете поръчката си веднага след получаване. Ако установите дефект, повреда или несъответствие като грешен артикул, свържете се незабавно с нас на sales@homesector.bg, за да оценим проблема и да го отстраним.

Ако имате въпроси относно политиката за връщане и замяна, можете да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти на sales@homesector.bg – винаги сме на разположение да Ви съдействаме.

Благодарим Ви, че избрахте Homesector!

  • Интериорен дизайнер

    Pair text with an image to focus on a product, collection or blog post. Add details on availability, style, or even provide a review.

  • Отдаващи под наем

    Pair text with an image to focus on a product, collection or blog post. Add details on availability, style, or even provide a review.

  • Хотели, Ресторанти, Кафета

    Pair text with an image to focus on a product, collection or blog post. Add details on availability, style, or even provide a review.

  • За фирми и офиси

    Pair text with an image to focus on a product, collection or blog post. Add details on availability, style, or even provide a review.